Längtar efter paketet

Ja jag berättade ju för er för ett tag sedan att jag har beställt toppar från Cellbes och att två av dom köpte jag på rea dom hade kostat 329 kr innan och nu kostade dom 109 kr och sen dom andra två var helt nya för våren så dom fick jag betala fullt pris på men dom var ändå billiga för dom har bra priser på Cellbes, där är mycket mer som jag ska köpa på Cellbes men jag får börja med detta, bland annat har jag tänkt köpa sommarbyxor där dom har två sorter som är jättetuffa så det tänkte jag köpa och är dom sedan bra så blir det nog i olika färger så vi får väl se *ler*. Jag ska sätta in bilder på dom topparna först som jag köpte på rea två likadana fast i olika färger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0