Kaffedags

Ja nu är det kaffedags och jag har satt fyr i kaminen så att här kan bli varmt och gott, det skitet är på gång men har ännu inte satt igång usch ja. Ikväll blir det kassler och något, jag vet inte kanske pasta eller potatissallad, min sambo skulle se om där var någon god potatissallad i affären där han jobbar idag så vi får väl se vad det blir till kasslern ikväll. Annars så blir det att bara ta det lugnt idag för min del eftersom jag mår så skit och jag hoppas verkligen att det sätter igång så fort som möjligt nu. Det är tråkigt väder ute också, det skulle inte förvåna mig om det rätt som det är kommer snö snart igen också, vädret är ju helt upp och ner nu för tiden så man vet ju aldrig, men jag hoppas på att det helt ska utebli och att det snart blir vår, man blir ju mycket piggare när det är vår och man vet att sommaren är framför en *ler*, nej mor och jag får snart bestämma vilken dag som vi ska ut och shoppa i Ystad för jag behöver verkligen komma ut och sitta och fika och bara prata med mor och se på människor och sedan gå omkring och ströva och se i affärerna, det var längesen som man var i Ystad nu så det ska bli roligt. Nej nu är det kaffedags hej svej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0