Japp det bidde pizza på menyn idag *ler*



Ja min sambo kom hem med pizza till kvällsmat idag så det var gutt *ler*, annars så har jag varit något förbannad idag och ni vet varför om ni läser mitt förra inlägg, lägg då till att jag inte har fått den där veckan ännu och mår pissigt då förstår ni hur man känner sig när man blir bemött på det viset i telefonen, jag bara gaaaaah.... när jag lade på luren fy fasen vad förbannad jag var, han kan stoppa upp något i arslet den gubben. Jag ska i alla fall fixa allting själv nu istället och inte blanda in arbetsförmedlingen förräns det är absolut nödvändigt som när man ska skaffa A-kassa så småningom men det är då det och inte nu. Jag ska skriva ett e-mail till chefen för LSS och be att vi ska träffas så att jag kan överlämna mina betyg från Furuboda och praktikintygen och sen får hon ju träffa mig då också, så får jag ta timmar först och sen får vi se om det blir något vikariat så småningom, sen ska jag ringa till arbetsförmedlingen och säga att jag klarar av det på egen hand numera, dom gör ändå ingenting för att hjälpa en så vad har jag för nytta av dom? Nej det är bäst att man sköter allt själv. Jag och mor ska ta en dag sen i Ystad och bara koppla av och först ska vi börja med att fika och prata en massa och sen ska vi då gå och ströva lite i Ystad så det ska bli skoj men vi har ej bestämt vilken dag ännu det får vi se vad som passar. Åh, vad jag längtar till våren.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0