Jag är så orolig



Ja min mor ringde precis och sa att dom var på djursjukhuset med min hund Mimmi hon bor ju hemma hos mor och far eftersom vi ju har katt och sen så trivs hon ju bättre där hemma hos mor och far med dom andra två hundarna som mor och far har och katterna, men i alla fall så ringde mor och sa att Mimmi förmodligen hade fått livmodersinflammation och det går att operera om man kommer i tid men det är ju det dom inte vet om dom har gjort, min förra hund Sissi fick samma sak men hon dog och nu fasar jag för att det kommer att gå likadant för Mimmi, jag hoppas och ber att hon ska klara sig men jag tror tyvärr inte att hon gör det, för oftast är det så att dom inte visar något förräns det är för sent. Mor och far ska komma hit när dom har varit på djursjukhuset och då får jag ju reda på hur det har gått om dom inte ringer innan förstås, usch vilken hemsk dag detta är...

Kommentarer
Postat av: Karina

Du ska se att det ordnar sig !

2011-01-14 @ 21:16:44
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0