Ikväll kommer det rätt mycket bra på teven

Japp ikväll kommer det ganska mycket bra på teven som halv åtta hos mig på fyran klockan halv åtta och sen efter det så kommer Familjen Annorlunda men jag såg att det programmet går 5 över 12 så då ser jag det då istället för på kanal 1 så går det ett program klockan 20.00 som handlar om hur dåliga niorna är i dagens skolor programet heter Klass 9A, när dom intervjuade lärarna så var där en av dom som var så chockad över eleverna okunnighet hon berättade tex att eleverna hade trott att det var ett slags djur som hon pratade om när hon pratade om vitsippor!!!! Jag trodde inte själv att det var sant när man hörde det för det är ju inte klokt, man undrar vad dagens lärare gör egentligen, men dom skiter väl i om eleverna kan något eller inte idag bara dom får sin lön. I detta programet så får man se hur lite eleverna kan i nian i dag och sen tar dom in andra lärare som ska lära ut saker och ting som matte och svenska och ja dom vanliga ämnena och sen ser dom hur det har gått efter en tid, förra omgången så blev den klassen som dom nya lärarna hade arbetat med utnämnd till sveriges bästa klass i kunskap, så det kan ju inte vara eleverna det är fel på utan lärarna. Efter det programmet så kommer det Spårlöst på Kanal 4 klockan nio och det brukar jag se för det är alltid intressant att se när adoptivbarn letar upp sina biologiska föräldrar och följa dom i sin jakt på sina föräldrar och sedan är det gripande när man får se återföreningen av deras biologiska föräldrar och får veta varför dom blev bortadopterade oftast är det på  grund av att dom inte har haft råd till att ha dom och därför önskat att dom ska få det bättre hos en annan familj i ett annat land. Annars så har jag precis satt fyr i kaminen för det är så rått och kallt ute idag så man behöver visst elda i kaminen. Min sambo började inte förräns klockan 12 idag så han hade sovmorgon och det var ju skönt och sen jobbar han till klockan 18.00 så där är inte så lång tid kvar tills han kommer hem skönt *ler*. Ikväll har vi kvällsmaten klar för vi stekte kotletter igår och det blev över av det så vi tar både lite kotletter som är kvar och två hamburgare som jag stekte och sen har vi pommes till det och sås har vi kvar sedan igår så det är rätt skönt att ha middagen klar.  Jag har fortfarande inte fått fart på ja ni vet vad så jag börjar lessna riktigt nu, men jag kan inte påverka det på något sätt så den röde får komma när den kommer, antagligen så hoppar det över, det verkar så i alla fall, om ni visste hur påfrestande det är att ha det så här varje gång en gång i månaden eller rättare sagt för min del blir det ju alltid i stort sett eftersom det gör som det gör och aldrig kommer igång som det ska och jag har varit iväg hos läkaren men där är ju inget att göra åt det eftersom jag inte kan ta östrogen, jag hoppas att dom snart kommer fram till något nytt medel naturligt förstås som kan hjälpa till att få fart på det hela så att man kan leva som vanligt trots att man är kvinna. Ha det gott allihopa och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Karina

Har det inte kommit igång ännu ? hehe ....kanske en lite på G ???

2011-01-31 @ 20:24:56
URL: http://null
Postat av: Johanna

Haha nä det tror jag inte i alla fall ler

2011-01-31 @ 21:23:27
Postat av: martina

Are U sure?!;D Di hade ju vatt rolit,tycker moi;))) kRaMkRaM <3

2011-02-01 @ 20:48:59
URL: http://www.missnotsonice.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Ja ingen aning men jag tror inte det i alla fall ler

2011-02-01 @ 23:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0