Idag kom den minsann *ler*



Ja idag kom en sak som jag ska skicka till en väninna till mig, den är jättefin men inte så stor *ler*, nu blir du allt nyfiken va? Jag ska skicka en liten upppigande sak till en väninna som har haft en hel del motgångar så kanske att det hjälper lite grann med denna lilla saken. Jag säger till när jag har skickat den Martina, kram på dig! Annars så händer det inte så värst mycket här, vi har ätit kvällsmat och sen sitter man framför datorn och tittar lite, för på teven är där ju inget intressant att titta på, inte ikväll i varje fall och nu ska jag ta en kopp kaffe för att pigga upp mig lite, sitter och tänker på min hund som nu är på sjukhuset inte roligt för henne, får se vad dom säger imorgon när dom har tagit reda på närmare vad det är för fel på henne so long for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0