Idag fick jag paket av min släkting i USA



Ja idag fick jag paket av min släkting i USA Eloise, vi brukar alltid skicka julkappar till varandra och även om hon är en avlägsen släkting på min fars sida så betyder hon oerhört mycket och även hennes brorsbarn har jag kontakt med dom är i 25-30 år åldern så det är roligt. Vi har haft kontakt i släkten ända sedan dom emigrerade i början på 1900-talet och min farmor och farfar och far var över i USA när han var liten och hälsade på släktingarna där och jag har även blivit bjuden av Elly att komma på besök så kanske en dag att jag och min sambo åker dit och besöker dom, det hade varit jätteroligt. Jag fick två fina t-shirtar där det står Oregon på och det är ju där som hon bor och jag fick ett jättesött kort med nallar och en chokladask där det finns berget Mount Hood vilket är ett  kännt berg i Oregon och det var praliner med mörk choklad och körsbär inuti, men vi har inte smakat dom ännu, vi sparar dom till ett speciellt tillfälle *ler*.  Jag blev så himla glad idag när min sambo kom hem med paketet *ler*. Jag har ej hunnit att skicka iväg hennes paket ännu eftersom vädret har hindrat mig innan men jag ska köpa något annat också till henne tänkte jag och det blir eventuellt på lördag som mor och jag ska iväg och shoppa så vi får väl se vad jag hittar då till Elly mer än det som jag redan har köpt, här kommer lite bilder på det som jag fick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0