Gud vad glad jag blev *ler*



Japp idag kom det ett paket som jag visste skulle komma från en härlig väninna till mig, jag skrattade när jag såg på den ena saken som jag fick nämligen en magnet där det står:Damn right I´m good in bed, I can sleep for days och den passade verkligen in på mig hehe, jag förstår inte hur hon har kunnat pricka in den så rätt på mig *ler* så den kommer definitivt att ha sin hedersplats på kylskåpet, sen fick jag en mycket praktisk liten mascara som är lätt att ha med sig i väskan väldigt fiffig liten förpackning just för att den är så liten och lätt att stoppa i fickan om man så vill och sen fick jag en jättegod parfym som luktar jättefräscht, det luktar vår om den så den kommer väl till pass nu när våren kommer. Tack så jättemycket och kram på dig!!! Det kommer att komma en liten upppiggande överaskning till dig snart säger inte vad det är utan det får bli en överraskning, men jag ska säga ifrån när jag har skickat det, kram på dig! Här kommer en bild på presenterna som jag fick:

Kommentarer
Postat av: martina

De va så lite så:) Du ska absolut inte köpa nått till moi...du vann ju detta i en tävling...så känn inget tvång:)"The sweet Rose"luktar ganska mycket så man behöver inte ta så mycket..jag ha

2011-01-12 @ 18:50:15
URL: http://www.missdogdog.bloggplatsen.se
Postat av: martina

...va fan!!!! Den skicka ivajj kommentaren bara så där mitt i allt i hopa;O...Ja har köpt en lika dan till majj så jag vet.Första gången ble d lite too much nämligen..om du sen vill köpa den själv finns den på H&M...magnet beställde jag på bluebox.se..Tyckte den passa perfa till dajj...Texten e roli och så e d lite gammalt stuk över den som du gillar:D...mascaran var prover som jag fick när jag handla kläder på Bubbleroom..fick så många att jag dela m majj av dom..Skulle nok vatt två men den andra har tydligen smitet när jag packa ner d...Vasse goooo!!Hoppas du kan enjoy´a priset lite...kramkram...

2011-01-12 @ 18:56:48
URL: http://www.missdogdog.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Jo men jag har tänkt ge dig en suprise ändå och vill ge dig denna presenten, det är bara en liten sak men en rolig sak som ska pigga upp dig lite, det är dom små sakerna som gör det och som man blir glad av ler.

2011-01-12 @ 21:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0