Fick ett jättebra råd men....




Ja jag fick ett jättebra råd av en av mina väninnnor idag att jag skulle gå ut och gå så att det sätter igång men när man då mår piss och är yr i päran hela tiden så är det inte så lätt att gå ut och gå för rätt som det är så är man så yr så att man håller på att svimma, därav att jag ligger så mycket när jag mår som värst, men det är rätt, man ska egentligen upp och gå så att man sätter fart på det hela så det hade säkert hjälpt så tack för rådet, men eftersom jag inte kan göra det så försöker jag med en massa andra knep så vi får väl se om det kommer igång snart för jag håller på att bli tokig på detta  nu, det är ju både fysiskt och psykiskt påfrestande att gå omkring så här och bara vänta och att ha ont och må illa och sen drömmer så konstiga drömmar om nätterna, jag fattar inte hur jag kan blanda ihop en massa saker i drömmarna och sen i morse så vaknade jag av att jag hörde en ambulans som körde i ilfart förbi vårt hus, så jag reste mig snabbt upp och tittade ut genom fönstret, min sambo undrade vad det var och jag sa att ja precis så körde det ju en ambulans förbi i ilfart, han bara skrattade och sa att nä det har du drömt för jag har legat vaken och jag har inte hört någon ambulans och sen för den delen så har dom inte sirenerna på mitt i natten och det har han ju rätt i *ler*, klockan var sex på morgonen och när jag väl insåg att jag bara hade drömt det så gick jag och lade mig i sängen igen, ja jösses vad man kan virra till allting *ler*, snacka om att man är en virrepanna just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0