En härlig trettonafton



Ja det har varit och är fortfarande en härlig trettonafton, mor och far och vår vän kom hit klockan 15.00 och då fikade vi och jag serverade två sorters sockerkaka och sen efter det så såg karlarna på en bra actionfilm medans jag och mor gjorde sallad och gjorde pommes i fritösen och potatisgratäng, min sambo var ute och grillade köttet då och jag kan säga att vi hade laddat upp rejält, det gör vi alltid när vi ska ha fest, det värsta jag vet är att där inte är nog med mat så att ingen ska våga ta, men det är ingen risk i detta huset *ler* här är alltid gått mått. Alla tyckte att det var jättegott och efter kvällsmaten så såg vi på en film till och sedan drack vi kaffe och det blev prinsesstårta från frödinge, den är jättegod och inte alls så söt som den prinsesstårtan som man beställer på fiket, just nu sitter dom andra och ser på en bra westernfilm och jag sitter här och skriver inlägget och jag har satt in en hel del fina foton från kvällen på facebook, tänkte sätta in några här också *ler*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0