Det här beställde jag idag *ler*

Ja jag handlade lite billigt idag på Cellbes och det var först två toppar som jag hade önskat mig i julklapp men som nu säljs för 109 kr istället för 349:- st innan och sedan var det två andra toppar som är helt nya för våren och allt sammans gick på 681:-, jag hade ju tittat på en topp på Kappahl och den skulle gå på 249 och den var inte ens så snygg som någon av dessa så hade jag handlat några toppar på kappahl istället så hade hela summan blivit mycket dyrare och heller inte lika snygga toppar så jag är helnöjd. Jag fick ju pengar av både mor och far och mormor och av min svärmor och svärfar i julklapp så därför handlar jag dessa toppar nu och jag får tom 800:- över till att handla jeans för på Bo Ohlssons så det blir perfekt. Nåja, nu ska jag visa vilka toppar jag har beställt och jag bara längtar tills paketen kommer *ler*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0