Då har man ringt och hört sig för



Japp jag ringde precis och hörde mig för om det fanns någon möjlighet att kunna få en praktikplats via arbetsförmedlingen alltså att jobba med förståndshandikappade eftersom jag har utbildning till att jobba med det och det är ju bra att börja som praktikant via arbetsförmedlingen eftersom jag ej har varit ute och jobbat med det ännu även om jag visserligen har gjort praktik under min utbildningstid på olika platser med förståndshandikappade, men i alla fall, hon var jättetrevlig men sa att där redan var två stycken som skulle komma på praktik nu i vår så det lär ju bli någon månad fram innan jag får någon praktikplats där, men jag skulle skicka in mina betyg från Furuboda plus mina praktikintyg från platserna jag har varit på och även vad jag har gjort från grundskolan och gymnasiet och ja hela vägen så att säga, jag ska ju snart ringa till min handledare på arbetsförmedlingen så då kan han ju skicka allting via datorn där för all information finns där inne nu ju både mina betyg från Furuboda och ja allt annat som hon ville ha skickat till sig, plus då min handledares namn och telefonnummer får hon ju ha så att hon kan ta kontakt med honom när det väl blir aktuellt, men det är ju ett steg på vägen i alla fall och det är ju bra bara det *ler*.

Kommentarer
Postat av: Karina

Håller tummarna för dig att något dyker upp inom snar framtid !

2011-01-07 @ 18:46:27
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0