Bra att dom skriver hur kvaliten på varorna är



Det som är jättebra på Cellbes är att kunderna kan skriva vad dom tycker om kläderna och om dom har gått upp i sömmarna under första tvätten eller liknade eller tvärtom om dom har varit jättebra likaså om dom är stora eller små i storlekarna det hjälper en mycket och sen blir det ju mycket bättre kvalitet på varorna när man gör så här så det är jättebra tycker jag.  Eftersom man läser vad dom skriver om en del varor så ändrar man sig efter hand om vad man ska beställa och inte men något som jag är säker på om dom byxorna är bra dvs så ska jag beställa ett par lila byxor och en topp där jag kan ha både dom lila byxorna till och dom aprikosfärgade då båda färgerna finns med i blusen och sen kan man även ha den till jeans och dom vita byxorna som jag har beställt, jag försöker alltid att köpa kläder så att jag kan ha det till det mesta jag har i garderoben. Mina favoritplagg just nu i Cellbes är dessa:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0