Blir nudlar och falukorv i bitar till kvällsmat

Japp nu har jag kommit på vad vi ska ha och jag har redan lagat till det också, min sambo kom hem med ett paket nudlar så det fick bli nudlar och falukorv i bitar och thaisås till det så det ska bli gött och efter det så blir det en god kopp kaffe. Jag kollade teveprogrammen och där var inget som var bra på teven ikväll, är jag förvånad nä inte direkt. Imorgon ska min sambo vara ledig och det är skönt när det är fredag och helgen står för dörren, på lördag blir det inte att vi åker till mor och far och installerar teven utan det får bli på söndag istället då far hade lite som han skulle göra på lördag, nej nu är maten färdig så nu ska vi äta kvällsmat, tjingeling pling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0