Blev thaimat idag gott



Ja idag blev det thaimat, förra gången som vi hade tänkt ha thaimat så blev det inte utan det blev pizza istället då dom inte hade öppet på thairestaurangen just då men nu idag hade dom öppet och min sambo överraskade mig idag när han kom hem med att ha köpt hem thaimat, gulligt som bara den *ler* och gott var det, han köpte tom så att vi kan ha i morgon Yeah! Min sambo jobbar inte imorgon så i morgon ska vi bara ta det lugnt och koppla av skönt. Annars så ska jag dricka en kopp kaffe nu och bara softa lite, jag har sett på familjen annorlunda innan idag, annars så var det meningen att jag skulle sett på baggegalan eller filmgalan den svenska men jag missade tydligen inget för mor hade sett den och sa att det var tråkigt så då gjorde jag ju ett bättre val att titta på familjen annorlunda som gick samtidigt fast på fyran och sen efter det så gick spårlöst där adopterade ungdomar ska försöka hitta sina biologiska föräldrar och det var också bra, men nu ska jag dricka en god kopp kaffe och bara ta det lugnt här framför datorn, ha det gott allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0