Vad finns det att göra åt endometrios?



Ja för min del finns det inget att göra eftersom jag inte kan ta hormonbehandling och det är heller inte bra att genom tabletter sättas i för tidigt klimakterie då det tar på skelettet och det var min sambo helt emot också och även att operera bort äggstockarna är det inte tal om för min sambo tycker att det är en riskfylld operation och det är det ju, sen är där bara ett alternativ kvar och det är att lindra smärtorna med morfin och det är ju vanebildande om något så det var min sambo också helt emot så där är alltså inget att göra merrän att få min diagnos ställd och sen får man ta värktabletter och göra det bästa möjliga av det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0