Usch inte snö nu igen!



Ja det snöar nu igen och jag tycker inte om det, brr det är så kallt och rått ute även om det inte är -20 så känns det ju som om det var det, man får elda som en galning i kaminen hela tiden, jag kan säga att det har tatt ganska bra på veden där ute i ladan, men som tur är så har vi mycket kvar. Annars så väntar jag på att mor och far ska dyka upp och sen ska dom på fika hos mina svärföräldrar idag. Jag följer inte med dit då jag inte känner mig bra, smärta har jag inte för tillfället men jag mår illa och känner mig yr och orkeslös, det konstiga är att du kan först ha jävligt ont och sen efter en timme eller något så kan det släppa för en stund och sen efter någon stund så kan det börja igen så det är så olika, men man lever på dom stunderna då smärtan är borta för stunden och dom dagarna som man känner sig pigg och det finns tom dagar då man inte känner av varkens yrsel eller smärta eller att man är orkeslös och det är då som man verligen lever upp och det är då som man får göra saker som åka till Ystad med min mor och så, det är sånt som verkligen betyder något för sen lever man på det dom dagarna då man har så jävla ont igen. Annars så ser jag fram emot helgen nu och ikväll så kommer let´s dance ska bli roligt att se vem som går vidare och vem som åker ut ikväll och sen imorgon är det ju ny uttagning i melodifestivalen, fast jag tycker inte att det har varit något vidare med låtarna i år, men vi får väl se hur det blir i morgon, ibland har dom ju samlat alla bra låtar på en omgång så att man har fått jättesvårt att rösta, ha nu en riktigt trevlig och mysig helg och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0