Snart kommer min sambo hem

Ja snart kommer min sambo hem och då ska han ha pizza med sig, han slutar halv  nio vilket hon är just nu, han har ju jobbat över eftersom en del skulle vara lediga på jobbet pga att det är alla hjärtans dag, det är löjligt tycker jag att dom ska vara lediga på den dagen, jag menar vaddå, det är ju som vilken dag som helst, det är bara uppfunnet för att affärerna ska sälja saker och varför bara vara snälla och tänka på varandra en enda dag om året när man kan visa omtanke och ge varandra saker lite då och då. Ska det bara vara en dag som man ska bry sig om varandra då kan det ju lika bra vara med den dagen också om man inte har det bra sins emellan annars. Jag och min sambo köper saker till varandra lite då och då och visar att vi tycker om varandra och älskar varandra hela året istället för att fira en enda dag, så idag har vi faktskt inte firat något alls utan han har jobbat och kommer snart hem, men det är klart att vi ska äta god pizza nu när han kommer hem och se på någon bra film, så lite mys blir det ju ändå idag *ler*, fast som sagt vi har det mysigt varje dag istället för en enda dag om året och det tycker jag är mycket bättre. Annars så har jag sett på klass 9A och dom har med hjälp av dom lärarna som har kommit dit för att hjälpa dom att få bra betyg och bli godkända. Det roliga idag var att man fick se att det dom hade lärt dom på tre veckor i matte hade gett utslag och dom blev själva förvånade och glada när dom upptäckte att provet som dom hade gjort var superbra, man riktigt såg glädjen hos eleverna när dom hade förstått matten och att dom fick tillbaka provet och såg att dom hade gjort så bra ifrån sig. Nu får ni ha en trevlig måndagskväll och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0