Så fick vi teven på plats



Ja nu har vi satt mor och fars teve på plats och det blev jättebra. Jag mådde piss när vi åkte dit men sen piggnade jag till lite när jag fick en kopp kaffe hos mor och far och mor och jag pratade lite och karlarna satte upp teven och sen kom dom också och drack kaffe. Lite senare så blev det kaffe igen och då hade mor köpt fastlagsbullar och dom var jättegoda mums filibabba slurp, jag har inte ätit sådan på jättelänge så det var verkligen mumsigt. Nu är vi hemma igen och klockan åtta ikväll är det första uttagningen till melodifestivalen så det ska bli roligt att höra och se vilka artister som ska vara med och spännande att höra vad det är för låtar, annars  så ska vi bara ta det lugnt ikväll och lagat till lite gott kött och pommes, jag har ännu inte fått igång det men det är på gång, så hoppas nu att det börjar sätta igång när som helst, har så ont i maggen just nu och det kniper och har sig så det verkar som att det är på G på riktigt nu. Ha en trevlig kväll och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0