Så är det fredag *ler*



Ja idag är det fredag och mor och far har varit här precis och fikat. Jag provade byxorna och visade för mor och hon tyckte att dom var jättefina. Jeansen är lite för stora till mig så mor fick dom och jag ska beställa ett par i en storlek mindre till mig fast dom andra byxorna var jättefina och mor tog med sig dom byxorna för att mormor skulle få prova för hon trodde kanske att mormor skulle vilja ha sådana byxor också, jag menar vem säger att man inte ska klä sig tufft fastän man är äldre?? Klart att man vill vara fin då också och piffa till sig lite och gärna ha lite färg på kläderna så att man blir glad och pigg, ja så hon fick dom med sig så att mormor kan få prova dom och se vad hon tycker för då beställer dom byxor till henne också. Jag ska även beställa en packe med toppar med halvlånga armar två stycken en i marin-vit och marin sedan har jag kläder för hela sommaren skönt *ler*. Det ska bli så skönt när min sambo kommer hem idag och bara koppla av och mysa och sen så är det ju let´s dance ikväll, ska bli spännande att se vem som går vidare idag och vem som åker ut och imorgon får vi ju inte gömma andra uttagningen av melodifestivalslåtarna, Sanna Nielsen ska vara med så det lär nog bli en bra låt åtminstonde. Trevlig Fredag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0