Så är det äntligen fredag *ler*



Ja så är det äntligen fredag och helgen står för dörren igen *ler*, ikväll ska det bli spännande att se hur det går för deltagarna i let´s dance. Snart kommer mor och far hit på fika och mor skulle köra in om till Skurup på Coop där min sambo jobbar och köpa bullar dom hade fina franskbrödbullar där för 1 krona stycket så det ska bli gott med bullar och kaffe när dom kommer, jag har redan laddat kaffekokaren och satt fyr i kaminen så nu kan dom få komma när dom vill. Idag ska dom även ha med sig paketet från Cellbes, fast bara det ena eftersom dom inte har hunnit hämta ut det andra ännu så det får jag ta på söndag när vi ska installera teven hos dom, fast det ska bli kul att få se och prova topparna som dom har med sig idag. I morgon är det första uttagningen till melodifestivalen, mor och jag pratade om det igår och då sa hon att det var det imorgon och jag bara -va? är det redan dax för melodifestivalsuttagningen??? Ibland blir man häpen att tiden går så fort som den gör, så det ska bli roligt och spännande att se vad det kommer för artister och vad det blir för låtar i år. Vi ska bjuda hit mor och far på middag en lördag när det är final men där är ju fyra sådana, jag frågade faktiskt om dom var pigga på att komma hit som på lördag men det har varit så mycket flängande hit och dit nu för deras del så dom hoppade på det och sa att vi tar det en annan lördag och det förstår jag också, dom har ju varit hos mormor och sedan idag så ska dom ju på röntgen med mors fot och ja det har varit en massa saker nu så att dom behöver lite lugn och ro hemma för sig själva förstår jag och sen kommer ju vi hem till dom på söndag och installerar teven så ja det går ju i ett *ler*. Hoppas nu bara att jag får igång den här sabla röda veckan nu också, ibland så hoppar det över och det har det ju gjort denna gången, vilket innebär att det blir dubbelt så mycket skit nu istället bläää säger jag bara, men men.... Nåja det är fredag och jag önskar alla en riktigt trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0