På teven ikväll



Ja ikväll kommer först halv åtta hos mig på fyran som jag alltid brukar titta på sedan klockan åtta så är det Sveriges värsta bilförare även på fyran så det är ju alltid roligt att se hur dåligt dom kör, jag fattar bara inte hur dom lyckas att vara så dåliga bilförare och man undrar ju även hur dom har kunnat få körkort över huvud taget. Annars så håller jag på och ser på solsidan förra omgången, har ju boxen och jag missade ju nästan alla avsnitten från den säsongen så är där inget bra på teven så sätter man bara på en dvd från den boxen *ler*, jag ska även köpa denna omgångens box sen för dom är bara så bra och man kan se om dom avsnitten flera gånger, vill man skratta så ska man se dom *ler*. Nej nu ska jag gå och sätta igång kaminen så att här blir varmt och gott, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0