Lördag idag yeah!



japp idag är det lördag och mor och far kommer hit i eftermiddag vid tretiden och då ska vi fika och jag har tagit upp en fläta som jag tänkte att vi skulle ha till kaffet när dom kommer, dom har alla hundarna med sig men dom är så snälla så det märks inte att dom är här, sedan så har mor och far särskilda stora burar med sig som dom ligger och sover i och sen tar vi ut dom lite då och då så dom får springa här och sen tar vi ut dom i en liten gård som vi har här ute som vi plockar fram när dom kommer och som dom kissar i, det är ju mycket lättare när dom kan ta med sig hundarna eftersom dom då inte behöver tänka på hur länge dom stannar och ikväll ska vi ju se på melodifestivalsuttagningen i Malmö där Lasse Stefanz ska vara med och dom är jättebra!! Min kompis Karina ska ta dit och se det live så man kommer ju till att sitta och titta efter henne där i teverutan, lova att du vinkar Karina! Ikväll ska vi ha göttigött gött vi ska nämligen ha en riktigt god bit kött och potatisgratäng och god sås som bernaissås och svamp som vi stekt och kryddat i goda kryddor mums filibabba! Annars så har jag och min sambo precis fikat och nu har vi satt igång kaminen så att här är varmt och gött inne. Nu önskar jag er en riktigt mysig lördag, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0