Lasse Stefanz vinner i längden





Ja Lasse Stefanz vinner i längden när det gäller att sälja skivor och populariteten i allmänhet dom andra artisterna som Linda Bentzing och Sanna Nielsen och Erik Saade dom låter ju likadant allihopa har man hört en låt så har man hört alla typ så nej dom kan jag inte med längre, att Lasse Stefanz medlemmar börjar bli gamla är kanske inte så konstigt då dom ju har hållit på sedan 70-talet och att dom sedan har lagt på sig några kilon gör inte mig något, jag tycker att dom är charmiga och dom spelar bra musik som man kan höra på, det andra skitet som dom andra sjunger det tröttnar man på rättså snart och Lasse Stefanz säljer flest skivor i längden. Jag tycker att det var bra att Lasse Stefanz var med för där måste ju vara något bra som man kan lyssna på när man får lida sig igenom dom andra artisternas låtar och dom spelar ju inte ens, Lasse Stefanz tyckte att det var skit att dom inte fick spela live men som tur var så sjöng Olle live i alla fall som han själv sa så är det bara bra om man skulle sjunga fel så att folk fattar att det är live för det kan man inte vara säker på idag då det mesta är playback och det tycker jag är att lura folk, då räcker det ju bara med att sätta dit en tjej eller kille som är snygg i förpackningen och sen kan dom sjunga som krattor för låter du dom mima till låtarna så tror ju folk ändå att det är dom som sjunger, det är tydligen vanligare än vad man tror idag och det tycker jag är fusk om något, det är inte äkta vara, då får dom hellre vara lite fläskiga och sjunga live tycker jag. På tal om fläskiga se programmet Kalla Fakta där dom opererar människor som är tjocka och som dom fördärvar människorna, dom blev visserligen smala men sen lider dom resten av livet och går alltid och är hungriga, jag förstår inte vad det har gått åt folk idag som tvunget ska spinna och allt annat skit det har liksom blivit någon slags panik att fortfarande vara i tonåren, själv är jag nöjd med hur jag är och jag har insett att jag är 35 snart 36 år gammal och tiden då jag var smal har jag lagt bakom mig, nu tänker jag på vad jag äter men jag plågar mig inte med att fara iväg på spinningar och annat, ska jag göra något så blir det att man går ut och går en runda och det är mycket skönare dessutom eller så kan man cykla en runda om man vill och då ute i naturen istället. Var nöjda med hur ni är, försök att tänka på vad ni äter och att inte äta för mycket onyttigt men att unna sig lite gott då och då för annars så tröttnar man ju på livet, men få inte panik och börja hetsbanta och hetsträna som om ni var tosingar för vem gör ni det för? Är det för att ni inte är nöjda med er själva eller är det för att göra andra till lags? Själv har jag alltid bantat och hållit på och tränat förr för att göra andra till lags, men nu är det slut på det utan jag äter sunt och unnar mig något gott ibland och jag lovar er att man mår bättre när man inte har den här paniken som vissa i vår ålder har, man får inse att vi faktiskt inte är 20 år längre och det har jag gjort och jag är nöjd med den personen jag är och hur jag är idag och det är faktiskt jätteskönt. Ha det gott och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Karina

Va det en pik till mig om spinningen eller ? Att ha en bra kondition gör att an minskar risken för hjärtinfarkter och annat och med tanke på att det ligger i min familj så gör jag det för min egen skull och för att jag ska må bra. Det är bra för hjärtat och blodet. Höjer det nyttiga HDL-kolesterolet samt sänker blodtrycket och minskar risken för hjärtinfarkt , cancer och diabetes. Att vara sitillasittande är inte bra för någon och vem har sagt att det är plågsamt att träna ?? På träningen kan man få utlopp för sin stress som man får genom sitt jobb tex. Sen att man vill fortsätta se bra ut fast man passerat de 35 tycker jag bara är bra för varför ska man sunka ner sig bara för man har man och barn och har passerat 35 års ålder ? Jag är nöjd med mig själv i det stora hela, men när magen börjar ta emot när jag ska bocka mig ner eller att valken hänger ut över magen gör att jag inte mår bra , och att vara pinnsmal är nåt man aldrig har varit och aldrig kommer att bli iheller och likaså aldrig få en platt mage vilket jag aldrig haft iheller. Men att hålla det på en sund nivå är nog det bästa för alla.

2011-02-28 @ 21:11:25
URL: http://null
Postat av: Johanna

Det var ingen pik till dig, jag vet många som går på spinning och annat men jag kan inte göra det pga att jag har den sjukdomen men jag är nöjd med mig själv ändå eller att jag får gå ut och gå en runda om jag kan för jag är yr och mår illa, så det var alls ingen pik till dig, det är ju tur att du kan göra det för jag kan inte och sen har det blivit lite hysteri bland detta med träning och så, visst är det bra att man rör på sig men det kan man ju göra på annat sätt också som dansa och annat.

2011-03-01 @ 00:06:19
Postat av: Johanna

Varför tror du just att det skulle vara en pik till just dig när alla i samhället håller på så här för att dom vill se bra ut och så, håller man det bara på rätt nivå och rör på sig så är det sunt men när det blir panik av det som många får då är det inte sunt, jag har aldrig sagt att du har någon panik, det är bra att du kan röra på dig som du ska men jag kan som sagt inte och det känns ju inte så bra men men...

2011-03-01 @ 00:08:33
Postat av: Johanna

Christer pratade med en på jobbet idag om att det hae blivit hysteri när det gäller träning och så så det var alls inte mot dig, jag bara tycker så i allmänhet

2011-03-01 @ 00:20:20
Postat av: Karina

Ok

2011-03-02 @ 21:32:36
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0