Kläderna var jättefina


Ja idag kom ju mor och far hit med det ena paketet från Cellbes och där var fyra toppar i det som jag hade beställt och dom var jättefina, jag provade alla och dom var jättesnygga på också, nu är det bara det andra paketet med dom tre par byxorna som jag också ska få på söndag då vi ska installera teven till mor och far. Jag har beställt ett par sommarbyxor i aprikos som är jättetuff och ett par jeans och ett par sommarjeans som är kortare med snygga detaljer nere på benet så jag ser fram emot att prova dom också på söndag, dom kommer att passa fint ihop med topparna. Jag ska beställa lite annat sen också, om jeansen är så bra som kritiken dom har gett inne på cellbes så ska  jag beställa ett par till i en annan mörkare blå färg och sen ska jag köpa två toppar med lite längre arm en helt marinblå och en som är vit botten och marinrandig dom säljs i ett paket med två och dom är jättefina, det är ju modernt med marint nu igen och det är så snyggt tycker jag. Annars ikväll så ska jag se på let´s dance, ska bli spännande att se hur det går för dom deltagarna som är kvar i tävlingen. Jag mår piss fortfarande och det vill inte sätta igång, men jag känner att det är på gång och jag har ont som ------- ja piiiiip typ och inte hjälper det att man tar värktabletter heller, jag har provat att ta tre stycken men inte ens det hjälper så det är bara att bita ihop och ta smärtan och likaså hantera illamåendet och frossan som jag får usch och fy, men vi ska laga till hamburgare och pommes ikväll, jag måste försöka att få ner något att äta idag, annars så mår man ju inte bra av det heller, men jag känner inte för att äta direkt, får ta en kopp kaffe senare och krypa upp i soffan och bara kura ihop mig. Önskar er en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0