Imorgon kommer nog mor och far hit

Ja jag pratade med mor och dom hade nog tänkt åka ut hit en runda i morgon och då blir det att dom kör ut till min svärmor och svärfar och fikar också så då följer jag också med, min sambo ska jobba i morgon så han kommer ju att vara på jobbet. Det känns skönt att man har fått igång det där som man har väntat på så länge och sen får man hoppas att där är några dagar som man kan känna sig något sånär så att jag kan göra det som jag inte har hunnit med när jag har varit dålig som tvätta och dammsuga och så, ja det är ju sånt  som är självklart för alla andra men för mig som knappt är frisk merrän några dagar så är det stort nog för mig att kunna göra det, så det är ett stort problem att vara så dålig som jag är med äggstockar och hela den biten.  Jag undrar om det finns något jobb där man kan komma och gå när man vill eller rättare sagt när man kan jobba vilket inte är många dagar eftersom man inte är frisk knappt merrän en eller två dagar, så det lär ju bli svårt på den fronten, jag har legat och tänkt på om man kunde komma på något som man kunde tillverka som man sedan kan sälja på nätet och ändå få in lite extra men jag kan inte komma på något, man får nog vara nöjd med att man är så pass frisk som man är ändå för det finns ju dock dom som har det värre. Min sambo har fått mera jobb, han ska tom få jobba på övertid nu och då tjänar han ju ännu bättre så för honom går det bra och ja det är bra här också men man känner ju liksom press på sig att jag också skulle jobba typ, men vad gör man när man är i min situation, ja inte vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0