Har kunnat göra lite idag skönt



Ja idag är det första dagen på länge som jag har kännt att jag kan göra något och jag har bytt sängkläder, lagt in en tvätt och tumlar den just nu och jag har diskat, plockat undan lite saker och hämtat ner lite krukor som jag ska ha i fönstren, tog upp dom gamla julkrukorna nu, skulle gjort det mycket tidigare men eftersom jag inte har mått bra så har det inte blivit av förräns nu så därför känns det skönt att jag kan göra så mycket idag. Det här låter ju inte klokt i era öron förstår jag men om ni tänker er in i att man inte kan göra vardagliga saker när man mår så pissigt som jag så känns det urskönt när man verkligen kan göra dom och får dom gjorda, som igår dammsugade jag lite i sovrummet och lite varstans här hemma, men jag fick ta det lugnt då jag fortfarande känner mig lite yr, men inget i jämförelse med hur det var innan och för tillfället har jag inte ont och det är helt underbart. Det som också är underbart är att det är fredag och min sambo jobbar från 08.00 till 18.00 idag, han har jobbat ganska många timmar övertid denna veckan så han lär få ut rätt bra lön när han får den skönt för honom och för oss. I morgon kommer min mor och far hit och vi ska se på melodiferstivalsuttagningen som är i Malmö denna gången och bland annat Lasse Stefanz ska vara med så dom håller vi på. Vi ska laga till en god potatisgratäng och god sås som bernais till det och svamp och en riktigt god köttbit till det mums! Ikväll ska vi se på let´s dance ska bli roligt att se vem som blir kvar och vem som åker ut denna gången, nu önskar jag er en riktigt trevlig helg och kram på er!

Kommentarer
Postat av: martina

Skönt att du mår bättre:))) Och att du kan göra lite mera hemma nu...Ni får åsså ha en trevlig helg,du och din sambo!! kramkraaaaamm poooo di!!<3

2011-02-26 @ 00:36:24
URL: http://www.missnotsonice.bloggplatsen.se
Postat av: Karina

Ja du får passa på och göra lite de få dagar du kan. Och passa på och njut av att INTE ha ont !! Och gör något roligt för dig själv när du inte har ont. Hoppas gubben din tar hand om dig då du har ont och inte orkar göra nåt ?

2011-02-28 @ 23:13:27
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0