En mysig kväll



Ja vi har haft en mysig kväll med god mat och dryck fastän melodifestivalsuttagningen inte var bra, den bästa låten var Lasse Stefanz men den kom ju inte ens med och ärligt talat så tycker jag att dom kan lägga ner skiten för det är ju urkassa låtar som är med, förr så gjorde man fest och såg fram emot dom olika uttagningarna men nu har klassen sänkts så lågt att det inte är lönt att ens titta på det längre, det är synd om dom som har lagt ut stora summor pengar på att sitta och se på det live för det kan ju inte vara bättre att sitta och se och höra det live när det inte är bra i teven så nej dom kan lägga ner skiten nu tycker jag. I morgon söndag ska vi bara ta det lugnt och mysa, fortsatt trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Karina

Det ÄR faktsikt bättre LIVE ! Där händer en massa som inte kommer med i tv som dom inte sänder. Men jag kan hålla med om att det har urartat de sista åren och Sverige kan lika bra hoppa av skiten. Men Lasse Stefanz skulle skämmas av att vara med där för han skämmer ut sig själv med att se ut som han gör. Han liknar en pajas nu för tiden - banta 20 kg och klipp av hästsvansen så kanske han kan komma igen men nu ska man helst bara lyssna på dom och inte se dom helt enkelt. Låten var väl ok i dansbandssyfte men inte i melodifestivalen. Nu håller vi tummarna för Linda Bengtzing som är Idas favorit och så Sanna N i finalen.

Ha det gött !

2011-02-28 @ 15:19:46
URL: http://null
Postat av: Johanna

Jag tycker ärligt talat inte att Linda Bentzings låt var bra och inte dom andra heller för den delen, Lasse Stefanz tycker jag om och den låten är det inget fel på, jag tycker att den skulle ha gått vidare, Lindas låtar låter precis som alla andra hon har gjort, har man hört en så har man hört alla liksom, det är mer alla låtar över lag som är med i melodifestivalen som är kassa och inte Lasse Stefanz, sen får man ju inse att dom faktiskt börjar bli gamla så kanske inte så konstigt att dom har blivit mulliga och har både mage och ja är kraftiga över huvudtaget men deras musik håller i alla lägen och jag gillar att titta på dom även om dom är kraftiga, där ser man hur mycket utseendet gör när det gäller musiken, men för mig spelar det ingen roll jag tycker om dom precis som dom är, hellre det än att vara så spinkig som Linda Bentzing.

2011-02-28 @ 15:23:28
Postat av: Johanna

Jag tycker att det är bra att dom även har dansband med i melodifestivalen för alla har inte samma smak så precis som att dom kan ha rapp och annat skit med så kan dom ju ha musik som man kan lyssna på som dansband så det tycker inte jag är fel.

2011-02-28 @ 15:24:39
Postat av: Johanna

Sanna har blivit en jävla diva tycker jag så jag kan inte med henne längre och sen tycker jag inte att hon sjöng så bra denna gången heller, hennes låtar börjar låta likadant också, emty room tyckte jag om men denna låten gör hon sig inte i.

2011-02-28 @ 15:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0