Det blir redan i morgon



Ja vi har ändrat på det så det blir i morgon istället som vi kör till mina föräldrar och installerar teven och det går ju lika bra, det är ju också roligast för far och mor att dom får teven så fort som möjligt dom har väntat länge nog på teven nu som har stått här hemma och vädret har hindrat oss från att åka dit och sedan har dom varit förhindrade av saker som dom skulle göra så det har inte passat förräns nu. Annars så har jag sett på let´s dance och ikväll var det Björn Ranelid som åkte ut och det var rätt denna gången för dom andra dansade bättre, men det är ju roligt att han har varit med så länge som han har varit i alla fall, roligt eftersom han är fars gamla barndomsvän, jag tycker att han har varit så säker och kört sin stil hehe! Jag ska gå och göra en kopp kaffe nu faktiskt det piggar upp lite i alla fall, tror ni att det har satt igång ännu? Nejdå det ska jävlas lite till usch ja. Nej nu är det kaffedags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0