Byxorna från Cellbes var kanonbra!!



Japp nu har jag provat byxorna från Cellbes och dom är kanonbra och jeansen behöver jag inte lägga upp ens en gång så det är kanon. Det ena paret dom vita med lite snygga detaljer nere vid benslutet har jag på mig just nu och en av tunikorna, mor och far kommer snart på fika så jag vill ju visa byxorna och min ena fina tunika när dom kommer, även dom aprikosa byxorna var jättefina och sköna och som sagt jeansen var supersköna och perfekta i längd så att man slipper och lägga upp dom, det lär bli fler köp på Cellbes! Nu håller jag på att sätta fyr i kaminen så att här blir varmt och gott till mor och far kommer, tjingeling pling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0