Äntligen!!



Ja äntligen så har det satt igång, ja inte för att man jublar precis men det har varit så påfrestande att gå så här länge och vänta på att det ska sätta igång så att det nästan är skönt att det faktiskt har satt igång nu även om man fortfarande har ont och så men när det väl kommit igång så slutar det ju efter några dagar och sen hoppas man ju att man ska få känna sig helt "normal" i några dagar innan persen börjar igen, för med mitt skit så är det inte många dagar som man känner sig bra så att säga så man får passa på och göra det man ska när man känner sig bra, japp så är det för mig, men jag ska iväg till läkare och se om där inte är något som kan lindra det och göra det bättre för mig, om inte annat så tabletter som kan lindra smärtan. Annars ikväll så kommer halv åtta hos mig på fyran och sen därefter klockan 20.00 kommer sveriges mästerkock och sen efter det så kommer fuskbyggarna, det är ju inte klokt hur dom bär sig åt och lurar folk, intressant att se hur dåliga dom är och sen är det roligt när dom söker upp fuskbyggaren och ska prata med honom, men det är ju synd om dom människorna som har blivit drabbade av sådana idioter och slagit deras liv i spillror och ekonomin också. Nu ska vi snart äta kvällsmat och det blir kycklinglår och pasta ikväll, ha det gott allihopa och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Karina

Skönt att det äntligen kommit igång !

2011-02-12 @ 19:59:20
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0