Jösses Amalia vad länge sedan jag skrev här!!!




Ja det var verkligen länge sedan jag skrev här, jag har haft så mycket att göra och inte blivit färdig till att skriva här inne, men nu ska det bli ändring på det. Å andra sidan så har det hänt en hel del som jag kan visa och berätta om och det är ju inte så dumt *ler*. Just nu håller jag på för fullt att pynta i huset och jag har pyntat jättemycket och det har blivit så mysigt. Jag ser verkligen fram emot julen och ni som känner mig bäst vet att jag bara ÄLSKAR julen. Jag har även satt slingor i håret och jag blev jättenöjd, tänkte sätta in lite bilder här både på min nya frisyr och på mitt pyntande håll till godo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0