Vilken regnig dag det har varit idag

Ja det har sannerligen varit en regnig dag idag, fast mor och jag var ute på en tur och handlade lite som vi behövde här hemma, blev en tur till Boan och till livsmedelsaffären. Jag såg i en tidning i affären att vi kommer till att få ett regn och åskoväder in här över sverige från Irland tyckte jag där stod,  nåja igår så åskade det lite här men det var inte så farligt men det ska tydligen bli riktigt öväder snart så vi får väl se om det stämmer. Ikväll ska vi ha kycklingsallad och det är bara så gott och en god dressing till det. Jag har faktiskt gått ner ännu  mera nu och det börjar märkas ännu mera på kläder och på foton och så nu också så det är roligt. Ha en fortsatt trevlig söndag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Karina

Härligt härligt !! Åska och regn har det varit här med :( trist värre.

2011-08-08 @ 22:09:07
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0