Nya tider nya tag



Ja det var ett tag sedan som jag skrev här inne på min blogg, har haft lite annat att hitta på här hemma och har inte kännt för att skriva något på bloggen, men nu är jag tillbaka. Jag har lagat mycket god mat här hemma så mor och far tycker att det är toppen *ler* och sen är det ju roligt när dom uppskattar det som man har lagat.
Annars så är det nya tag som gäller och jag är piggare och mår bättre än på länge och vi har varit ute nästan varje dag och gjort lite ditten och datten, ärenden och jag har varit hos läkaren med min fot, ska få inlägg i mina skor och den 5:e ska jag till läkaren igen då han ska sammanfatta allting som jag har fått remisser till  det är ju endometriosen, foten som jag har haft propp i och när jag bodde i Skurup så var jag dålig av mögel, vilket dom har konstaterat nu då jag lämnade in en jacka och andra plagg som jag hade där i garderoben som var fulla med mögelpartiklar som dom tog prover på och det hör till saken att jag är allergisk mot mögel och har varit väldigt trött och mått illa och haft huvudvärk under lång tid när jag bodde i Skurup, men nu när jag har flyttat därifrån så har jag blivit mycket bättre och det är skönt. Jag lämnar allt det gamla bakom mig och går framåt och jag fixar och donar här hemma och gör fint. Ha det gott allihopa och kram på er!

Kommentarer
Postat av: martina

Va rolit Johanna att du mår så mycket bättre!!!! <3 Var nog tur du kom ifrån Skurup..annars hade du med all säkerhet vatt trött och mått illa än av möglet..(som du inte visste om då..)...Så då har dina föräldrar fått en "piga" ;-) Ha en go kväll!!! KramKram

2011-09-06 @ 20:56:19
Postat av: Johanna

Haha ja det var dock inte bara möglet som gjorde det vilket du förstår men allt i ett så stod man inte ut längre, kram på dig!

2011-09-07 @ 14:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0