Har varit och klippt mig idag *ler*



Ja idag känner jag mig som en ny människa, för jag har varit och klippt mig idag. Mor och jag började dagen med att gå och fika på ett café i Ystad och sedan gick vi och kollade i affärerna lite och jag hittade en jättesnygg topp på Kappahl som har kommit till Ystad nu, ja det är väl ett tag sedan som Kappahl kom till Ystad, men jag har ju inte varit i denna änden på ett bra tag så nu blev det premiär för min del och jag hittade som sagt en jättesnygg topp som jag ska inviga på fredag då vi ska besöka några bekanta som jag inte har träffat knappt sedan jag var liten, dom bodde grannar med min mormor och morfar där dom bodde när jag var liten och jag sprang inne på deras gård mycket när jag var liten så nu ska vi dit och fika och prata gamla minnen, så det ska bli kul. Klippningen blev jättebra och där var ganska mycket folk inne idag då det ju är Tattoo idag och vädret är ju fint idag så det är ju tur för dom, hade ju inte varit lika roligt för dom att spela och visa upp sig om vädret hade varit kasst. Tjingeling pling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0