Börjar om från början



Ja nu börjar jag om från början, det är nämligen så att jag är singel igen och det finns anledningar till varför och så kan det ju gå ibland that´s life men inga sura miner här, det fungerade helt enkelt inte och då går man vidare och börjar om från början. Jag har precis flyttat alla mina saker det tog två dagar med hjälp av min moster och hennes sambo och en kompis till oss och mor och far. Jag ska kalka om mitt gamla rum här på min gård och möblera med mina fina möbler så att det blir mysigt, jag ska även ha teve och dvd där så det är det jag siktar in mig på nu och att börja om från början igen. Ikväll är det Lotta på Liseberg så det ska jag titta på och sedan är det Falk efter det. Ha det gott allihopa och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0