var en dag för tidig *ler*


Ja igår såg jag att jag hade skrivit att det var skärtorsdag idag vilket det ju dock inte är det är ju i morgon, hehe, snacka om att var vimsig i päran *ler*, nåja idag är min sambo ledig och imorgon är det förstås skärtorsdag. Annars så är det rättså hyffsat väder idag. Jag har pyntat lite med kycklingar här och där och hängt upp gamla påskägg i gardinen i köket, dom är jättefina. Jag har fortfarande julgardinerna uppe i köket men jag tänker som i låten nu är det jul igen att julen varar än till Påska *ler* efter påsk ska jag byta till sommargardinerna *ler*. Jag har satt upp påskbilderna på kylskåpet och jag ska sätta upp den stora påsktavlan med tocken idag i köket jag ska ta foto på det sen och sätta in så att ni får se det. Ha det gott och kram på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0