Tack så jättemycket vännen min!!!



Ja idag fick jag ett litet sött paket från min allra bästa väninna och jag blev jätteglad utanpå paketet fanns det klistermärken på Nalle puh och hans vänner och inuti fanns det ett jättfint paket inlaget i celofanpapper med rosa band och det fanns två blomstercheckar och ett choklad inuti med den söta björnen vet inte vad han heter nu men jag älskar den björnen och ett sött litet kort där det stod tänker på dig. Det värmer jättemycket när man får ett sånt paket från en nära vän, Tack så jättemycket Karina, du är och förblir min allra bästa vän. Vi har gått i skolan ihop i alla nio åren från förskolan och upp och vi har hållit kontakten även efteråt, vi ses inte så ofta men när vi väl träffas så är det som att vi inte har varit ifrån varandra alls och vi håller kontakten via facebook och skriver på msn ibland också, det är guld värt att ha en sådan vän, bättre en jättebra vän en många som man inte vet var man har, tack än en gång Karina det här värmde jättemycket och kram på dig!

Kommentarer
Postat av: Karina

Ja varsegod ;) björnen heter Tatty Teddy och är ju bara sååå söt !

2011-04-06 @ 20:04:41
URL: http://null
Postat av: martina

Så cute of her! Tur du har en bästavän like Karina:))) kRaMkRaM

2011-04-11 @ 09:33:08
URL: http://www.missnotsonice.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0