Söndag idag



Ja idag är det söndag och ikväll kommer andra avsnittet av från hm till Båstad, jag kommer inte ihåg var det andra var men shit the same det kommer klockan åtta på kanal 4. Jag missade ju första avsnittet men det går ju att se på Teve 4:as sida så jag såg det där inne och programmet var riktigt roligt så jag rekommenderar er som inte har sett första avsnittet att se det där inne så att ni kan följa med ikväll när det andra avsnittet kommer, det är lika tokigt som solsidan hehe! Annars så är jag lättad över att det inte var någon propp i foten men jag har känning av foten ändå men det kan ju som sagt vara så att jag känner av den skadan nu igen från då när jag blev trampad på foten för några år sedan då en dam satte en klack av misstag när jag var och dansade på min fot och jag hade ju jätteont där sedan jättelänge och foten blev svullen och jag var på olika röntgen men dom hittade inga frakturskador men sedan hade det klibbat igen i foten så att det bildades en propp där då, men som tur var var där ingen propp nu, men dom sa redan då att man kunde känna av skadan i foten senare vilket kan vara nu eftersom den ju är svullen nu mer än någonsin och jag får ju ta storlek 40 i skor på den foten och 38 i den andra, men dom ska ta reda på vad det är i foten som har blivit skadat, det är förmodligen blodkärl och så som har blivit skadade ju eller vad vet jag där är kanske en spricka trots allt som dom inte kan se på röntgen, jag ska i alla fall se om man kan få stöd till att få bidrag att köpa skor för man får ju köpa två par skor för att få ett helt par till mig själv när jag ska ha skor och det blir ju lite dyrt i längden så att säga och jag har hört att när det skiljer så mycket på fötterna i storlek så ska man kunna få hjälp till det och det är ju pga skadan jag fick då som den har blivit så, så jag ska till läkaren igen och sen så får vi se vad som händer, det var ju först och främst nu att se till så att det inte var propp i alla fall och det var det som tur var inte skönt. Söndagen kommer att bli lugn och till kvällsmat blir det gratängen som är kvar sedan igår och sedan ska jag upp och se vad vi har för kött i frysen som vi kan ha till och jag ska ha sallad till förstås götti gött gött. Kram på er och ha nu en riktigt trevlig söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0