Skärtorsdag och inget bra på teven



Ja nog för att det är skärtorsdag och alla kärringar ska åka till blåkulla och nog verkar dom på teven ha tagit vara på det för där är inget bra på teven ikväll så dom måste verkligen ha trott på riktigt att alla ska åka till blåkulla ikväll *ler*, dålig stil att inte ha något bra på teven det är ju dock början på påsken idag. Annars så har jag satt upp små söta gamla påskägg som jag har hängt upp i gardinen i köket och min tavla med tocken har också kommit upp och lite annat sött påskpynt, har dock inte så mycket påskpynt framme men det är inte riktigt detsamma som julen då man har desto mera pynt framme, men julen är ju också längre än påsken men fint är det i alla fall *ler*. Ikväll blev det pasta och två biffar och massor med sallad gött var det och lite dressing ovanpå det men guuud va jag blev mätt *ler*. Nu är det dags för en kopp kaffe tjingeling pling och Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0