Röntgen i morgon



Ja jag var ju på sjukhuset i Simrishamn idag och läkaren var jättebra, han kände på foten och såg att den var rätt mycket mer svullen än den andra och han sa att jag skulle få en röntgentid i Ystad i morgon eftersom det var sent nu idag, så klockan 10.00 ska jag röntgas i morgon i Ystad och sen ska jag tillbaka igen till Simrishamn så får vi se vad röntgen visar. Idag fick jag en klexanspruta som eventuellt löser upp proppar om man har det och sedan tog dom prover, lite nervös inför morgondagen är man dock men det är ju bättre att man har kommit på det nu i tid än att gå längre och låtsas som att nä det är nog inget. Ikväll blir det fläskfilé och potatis till det och en hel skål sallad ska jag ha till också hehe, ja kanin som jag är! Eh, what´s up doc? Ja det var ju i och för sig en hare men ja skitsamma, trevlig fredag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0