På fredag eller lördag kommer min kusin hit



Ja min kusin kommer hit vecka 15 så eventuellt på fredag eller lördag så kommer han hit, eventuellt så kommer mor och far att hämta honom och köra honom hit för jag ska hem några dagar nu när Joakim kommer hit, jag har inte varit hemma hos mor och far på länge och  när jag ändå är där hemma så ska jag besöka mormor som jag inte har träffat sedan innan jul och hon börjar att bli kryckig och man har haft dåligt samvete för att man inte har varit hos henne på så lång tid, men jag har ingen bil själv och min sambo har haft fullt upp med jobb och sen när det har varit helg så är han ju jättetrött och det har jag full förståelse för. Jag och min sambo får besöka henne sen men huvudsaken att hon får träffa mig nu i alla fall när jag är hemma hos mor och far, vi tänkte eventuellt ta med lite mat och äta kvällsmat med henne en dag. Jag passar på att åka hem till mor och far några dagar nu när min kusin ska komma hit för så blir det inte så tråkigt för min sambo, jag menar att vara hemma ensam, okej han har ju katten men ändå det är inte riktigt detsamma som när jag är hemma, men  jag kommer ju att ringa varje kväll och höra hur det är och så som jag alltid brukar göra. Eventuellt så hämtar mor och far mig antingen på fredag eller lördag och då hämtar dom min kusin också och lämnar honom här och sen åker jag ju med mor och far hem, det kan ju vara skönt för min sambo och min kusin att vara ensamma här några dagara också, dom sitter och pratar och spelar spel på datorn så det blir ju roligt för dom att ha lite egentid ihop. Idag kommer min sambo att jobba till 18.00, det blir nog korv idag också tror jag eftersom vi har det uppe, fast vi får se vi tog upp fläsk igår också så antingen det eller korv och sen ska jag ju göra sallad att ha till förstås, kanin som jag är hehe! Till det så blir det nog att vi har antingen pasta eller bakad potatis, jag tror nog att jag tar bakad potatis med lite räksallad i den för det är jättegott och fläsk eller korv till det mumsigt värre, hm, fast då är det nog inte så gott med sallad till det där, jag hoppar nog på salladen idag då tror jag eftersom kombinationen inte blir så bra med både sallad och bakad potatis ihop *ler*. Har inte kollat vad det är på teve ikväll men ska göra det sen, kanske kan tipsa om något bra program, ha det gott så länge nu ska jag försöka få i mig något att äta. Tjingeling pling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0