Ny vecka



Så var det måndag igen och det är ny vecka, solen skiner idag och det är riktigt fint vårväder idag härligt *ler*. Min sambo skulle inte börja jobba förräns klockan 12 idag egentligen men så var där folk som var sjuka så dom ringde och hörde om han kunde jobba några timmar extra och det kunde han ju så han gav sig av två timmar innan han skulle börjat och sen jobbar han till klockan 18.00 ikväll. Jag vet inte riktigt vad vi ska ha till kvällsmat idag men jag tror att det blir korv med bröd ikväll faktiskt. Nej nu får jag nog gå och försöka få något i magen även om  jag inte är speciellt hungrig men det är heller inte bra att helt hoppa över frukost och att inte äta förräns min sambo kommer hem vilket det har blivit flera gånger i veckorna innan, inte så bra precis, men känner man inte för att äta så gör man inte, har ingen särskilt bra aptit när man mår piss och har ont i magen och i korsryggen, men jag måste skärpa mig lite när det gäller det, så nu ska jag försöka få ner något i magen, blir nog lite potatisgratäng som är kvar sedan igår och blomkålen som är över tror jag, tjingeling pling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0