Lilllördag idag



Japp idag är det lilllördag alltså onsdag och ikväll ska vi ha pasta och fläsk till kvällsmat och sallad förstås. Idag har jag ont i både magen och ryggen blää men jag har tagit värktabletter, det tar inte bort smärtan helt men det lindrar ju lite i alla fall så det får man vara glad för. På fredag eventuellt så kommer mor och far hit med min kusin Joakim och jag åker hem några dagar till mor och far när min kusin ska vara här några dagar. Pågarna ska ha killkväll och dom ska bjuda hit två pågar till som jag också känner och dom ska ha spelkväll när dom sitter och spelar spel på datorerna och kanske beställer lite god mat och ser på film och så, det är viktigt att man har lite sådana dagar då man gör lite saker som man själv vill och jag åker ju hem till mor och far och då ska vi ut och handla lite och vi ska besöka mormor två dagar i veckan för jag har inte träffat henne på jättelänge så det ska bli kul att träffa henne och sen är det ju roligt att komma hem till mor och far och mina hemtrakter då jag inte har varit där på länge nu, det är ju mest dom som har varit här hemma hos oss, har ju varit mycket jobb för min sambo så när helgen har kommit så har han varit helt slutkörd i batteriet och det förstår jag ju. Idag är min sambo ledig men han är över hos min svärfar och dom byter däck till sommardäck, men han kommer snart hem och då ska vi ha en fika och sen är det bara vi två som ska mysa hela dagen skönt. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0