Långfredag



Ja idag är det långfredag och egentligen var det meningen att min sambo skulle vara ledig idag men så ringde dom och behövde hjälp idag så klockan 15.00 till 21.30 har min sambo jobbat idag och eftersom min mor och far skulle komma och hämta mig i morgon då min sambo också ska jobba så var det lika bra att dom hämtade mig idag eftersom min sambo inte skulle komma hem förräns sent ikväll, så så blev det mor och far hämtade mig och sen åkte vi till Tomelilla och köpte mjukglass och det var jättegott, har nog inte ätit mjuklass på ja jag vet inte hur länge sedan det är men det var längesen och då är det ju desto godare när man väl äter det igen. Annars så har vi precis sett på Talang och ätit kvällsmat, idag blev det potatisgratäng och sallad och kycklingvingar och kassler så det var gott, snart går det så att sängen kallar och imorgon ska vi åka lite tidigare till mormor så att vi är hela dagen hos henne och firar påskafton, hon ser verkligen fram emot morgondagen *ler*. Annandagpåsk ska min sambo vara ledig och det är vår dag och då ska vi bara ha det mysigt och laga till en riktigt god middag som en god bit kött och gratäng och grönsallad mumsigt värre. Ha nu en riktigt Glad Påsk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0