Jaha så var det förmodligen dags igen



Ja jag har så ont i foten precis den foten som jag blev trampad på en gång när jag var på dans och som jag sedan fick en propp i där skadan hade blivit och nu känner jag av att jag har ont i foten igen så nu är det väl propp i foten igen, så jag har ringt till mor som kommer ut så att vi kör in till sjukhuset i Simrishamn och får undersöka foten och röntga den. Jag hade lite ont i den för några dagar sedan men så tänker man att, äh, det är nog inget, men sen idag har jag mera ont i den och det går upp en bit från foten och upp i benet och jag känner ju igen symptomen sedan innan så tyvärr är det nog så att jag har fått ännu en propp i foten, jag tycker att det går i ett hela tiden, är det inte min far som har propp så är det jag och är det inte det så är det Endometriosen, och innan dess så fick min far hjärnblödning på Sjöbo marknad och sedan har han fått reda på nu senare när dom har tittat på röntgen att han även hade haft en propp i hjärnan, så ja det går i ett hela tiden, inte kul när man som far och jag har sånt blod som gör att man lättare får blodproppar och ändå så går jag ju på trombyl för att man inte så lätt ska kunna få proppar, men nu när jag har mått så illa av Endometriosen så har jag legat rätt mycket och det är ju aldrig bra när man har anlag för att få proppar, ändå har jag varit ute och gått dom dagarna när jag har kunnat göra det, är lite rädd trots allt jag har varit med om, det är ju aldrig roligt när man får propp i kroppen. Jag ringde min sambo på jobbet precis och berättade att jag hade så ont i foten och att jag var tvungen att ta iväg på sjukhuset och han blev ju orolig, men jag ringer honom sen när jag har fått reda på hur det är och när jag har varit på röntgen och så, man måste ju ta iväg när man har ont och tror att det är propp, vilket är ganska troligt. Ha det gott och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0