Ja idag är det skärtorsdag i alla fall *ler*



Ja ni som har läst dom tidigare inläggen såg nog att jag var steget före innan och trodde att det var skärtorsdag för två dagar sedan men det är ju idag. Det är lite tråkigt idag min sambo har redan åkt till jobbet och här sitter jag och jag mår inte så där jättebra idag precis mår pissigt av ja ni vet vad Endometriosen piss och skit mår jag, om ni inte vet vad det är så slå upp det på nätet. Nåja man får ta värktabletter mot det inget annat att göra och sen gör det ju inte saken bättre att den där sabla veckan är på ingång bläää..... men det är dock påsk och jag ser fram emot att fira påsken med mormor och min mor och far och kanske att min kusin Joakim och hans mor och far också kommer dit då får se hur det blir, men vi ska i alla fall till mormor och fira. Jag får väl gå och försöka få ner en rostad macka även om jag inte är speciellt sugen på det men annars så mår jag ju illa om jag inte äter något så det är lika bra att trycka ner en skiva rostat bröd, tjingeling pling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0