Ingen propp i foten skönt



Ja jag var ju i Ystad på röntgen idag och som tur var så var där ingen propp i foten så det var ju skönt. Dagen började med att mor kom hit och vi drack kaffe och sen för att vår katt inte ska kunna smita ut när vi åker så brukar jag alltid stänga in honom i sovrummet, men nu låg även min sambo där inne med katten vilket jag hade glömt bort och jag låste in både min sambo och katten och sen åkte vi. Väl framme vid Ystads lassarett så ringde mobilen och det var min sambo som undrade var vi var, Ja vi är utanför Ystads sjukhus. Då sa han att ja här ligger jag och katten i sovrummet och du har låst oss inne i sovrummet, jag trodde knappt att det var sant att jag hade låst inne min sambo och katten i sovrummet och jag började asgarva, min sambo bara - Det är inte roligt, vi kan ju inte göra något, sen skrattade jag igen och sedan lade han på när han hörde att mor och jag skrattade för vi skrattade hela vägen in i sjukhuset och där var några farbröder som såg hur vi skrattade och dom skrattade dom också, dom visste ju inte vad vi skrattade åt men vi spred i alla fall glädje till dom också. Senare när jag hade varit på röntgen så ringde jag hem för att höra om min sambo fortfarande var inlåst eller om han hade kunnat lösa det på någo sätt så hade han kommit ut ur sovrummet, han hade ringt hem till sina päron och sagt att dörren hade gått i baklås och då kom dom ut och låste upp dörren. Under hela dagen så skrattade jag och mor rätt som det var och vi fick riktigt hålla oss så att vi inte skulle skratta vid något olämpligt tillfälle för om man kom och tänka på vad jag hade gjort innan vi åkte iväg nämligen att låsa in min sambo och katten så gav man ju upp ett asgarv och det passar sig ju liksom inte var som helst för då börjar dom ju undra vad man skrattar åt. Nåja jag kommer aldrig att glömma detta det kan jag säga och inte min sambo heller för den delen hehe!, det är en sån där typisk Johanna grej som jag gjorde att låsa dörren och inte tänka på att min sambo var där inne hehe! Jag och min sambo har haft en jättetrevlig kväll med god mat, jag köpte gott kött idag och gratäng och sedan gjorde jag sallad så vi har ätit gött och nu ska jag snart göra en kopp kaffe till oss så det ska bli gott, ja jag säger då det vilken dag, men vi fick många skratt i alla fall haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0