Imorgon är det skärtorsdag *ler*



Ja påsken närmar sig och imorgon är det skärtorsdag och min sambo är ledig och det är skönt för sen ska han nämligen jobba både påskafton och påskdagen men dock inte annandagpåsk så då ska vi ha påskmys här hemma. Jag ska fira påskafton hemma hos mormor med min mor och far och kanske att min kusin Joakim och hans mor och far kommer dit och firar med oss också vet ej ännu men jag sover över hos mor och far eftersom min sambo ska jobba påskdagen och då åker jag inte hem förräns på eftermiddagen för han jobbar till Klockan sex, kvar i sju så då behöver jag ju inte sitta här hemma själv innan på dagen. Glad Påsk allihopa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0