Hittat fler av mina nästkusiner kul!



Ja nu har jag hittat fler av mina nästkusiner på min morfars sida och det är jätteroligt, men där är många kvar att hitta men det är roligt att ha hittat dessa och det verkade som att dom också tycker att det är roligt för dom har ju inte heller haft någon kontakt med någon av deras nästkusiner, jag ska försöka få mina två kusiner Martin och David att gå med i Facebook så att dom också kan få kontakt med nästkusinerna och jag har ju haft kontakt förr med min morfars systers barnbarn Carola och Ullis men jag hittar dom inte nu på facebook, men annars så kan jag ju höra med deras mor och far för dom bor ju i Degeberga så det tar man lätt reda på, det är ju i stort sett bara dom som jag har kännt till av mina nästkusiner på morfars sida inga andra, men nu har jag hittat fler, men när jag väl har fått kontakt med Carola och Ulrika igen så ska jag tipsa dom om att också få kontakt med sina nästkusiner, tyvärr gick deras mormor bort nyligen och det var alltså min morfars syster så nu är där inga kvar av syskonen, men vi är ju kvar hehe och vi är många *ler* Paulsingarna. Nej nu går det snart så att mor och far kommer och sen ska jag åka hem till österlen några dagar men jag kommer ju att ploppa in på datorn där hemma lite då och då, ha nu en riktigt trevlig helg allihopa och glöm nu inte rösta på team jacob på lördag där min nästkusin Linda är med heja Sjöbo!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0